Bahar hep aşk mı kokar...

понеделник, 15 април 2013 г. |

Bahar geldi.
Sabahtan akşama kadar cıvıl cıvıl bir kuşsesi duyuyorum.
Bütün gün camları açık tutup keyften dört köşe oluyorum.
Oturup müzik dinliyorum,yazı yazıyorum,hayatı sevinçle kucaklıyorum.
Baharın kokusunu almak ne hoş! Aşık olmak ne hoş! Hiç aynı insana iki kere aşık oldunuz mu?
İki sene önce olmulştum bu da kapak mı oldu ne sevemeyenlere? Hahahh
İçimde o kadar güzel duygular var ki.. Bana güç veren bu insana minnettarım. En sadık dostum, en büyük aşkım,birtanecik sevgilim.. Adın bende saklı olsun!Benim her inişimde çıkışımda arkamda duran,el uzatan, başımıyaslayabileceğim göğüs, bana sevgi veren kalp, baba şefkati veren,sevgisiyle besleyen adam.O kadar mutluyum ki.. Hiç bitmesin bu rüya.. Allah herkese öyle içten ve gerçek duygular, paylaşılmış sevdalar nasip etsin inşallah!Aşık olabilmek de marifet.. 
Herkes olamıyor maalesef ve öyle insanlar tanıyorum bu yüzden kendimi şanslı kılanlardanım.
Bahar kapımı çalınca çok mutlu olurum aslında, biliyor musunuz? Güneşin yüzüme dokunuşu var ya, sevgilimin ellerine benzer. En çok sevdiğim şey ise arabayla uzun yola çıkmak. Mesela yurtdışına konsere giderken ya da güzel Burgasıma dönerken arabamın camına yapışıp gökyüzüne bakıyorum. Farklı şekiller çizen bulutları ha bir insana, ha balığa, ha kediye benzeten görünmez sihirbaza şaşırıyorum, gülümsüyorum...
Aman diyorum! Sakın bahar depresyonuna, bunalımına teslim olayım demeyin! Evet, biraz zor, çünkü ilkbaharın verdiği bir yorgunluk var ve ağır bir taş gibi düşüypr üzerimize. İnsanın bir şey yapası yok ama kendinize en favori şarkıyı dinletip dans edin, spora başlayın ya da terasta kahve keyfi yapın. İnanın çok iyi hissedeceksiniz.. Ben spora bile başladım.. Dedim ya, aşk ve bahar beni inanılmaz motive eder. :)
Şu an Mustafa Sandal'ın 2012 albümü’nde yer alan ve aslında eski şarkısı olan, ama yeni aranjesiyle insanı daha da sevindiren “İki tas çorba” yı dinliyorum. Bir an için gözlerimi kapatıp hayallere daldım.. Hayal edin ve gülümseyin hayata. Emin olun o da sizi kucaklayacaktır.. 
Bugün Leonardo Da Vinçi’nin bir sözünü okudum ve beni çok etkiledi..
”İyi geçen bir gün güzel rüyalar getirir” ve ardından “her iyi geçen yaşam uzun yaşamdır..”
Ya siz ne dersiniz buna?
Sevgi ile kalın...

1 коментара:

Анонимен каза...

Doğal, içten ve insancıl.

Публикуване на коментар